İstanbul Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Uzaktan Toplantı Sistemi Zoom Kullanımı

(İÜ lisansı ile 300 kişiye kadar, süresiz video konferans görüşme yapılabilir)

Uzaktan Toplantı Sistemi (Zoom) Hakkında Resmi Yazı

ZOOM LİSANSI HAKKINDA

Lisans sayısının kısıtlı olmasından dolayı kullanım aşağıda belirtilen maddeler ile sınırlı tutulmuştur.

  • Ulusal ve Uluslararası toplantılar (konferans, seminer, çalıştay, sempozyum vb.)

  • Lisansüstü tez izleme komitesi, tez savunma jürisi, doktora yeterlik vb.

  • Birimlerin kurul ve yönetim toplantıları vb.

"LİSANS, LİSANSÜSTÜ (YÜKSEK LİSANS - DOKTORA) DERS VE EK DERS İÇİN BAŞVURU YAPILMAMAKTADIR."

Lisanslı Zoom Kullanımı için

  • Zoom Lisans Başvuruları en az 3 gün önceden yapılmalıdır.

  • Lisanslar mesai saatleri içinde verilmektedir.

  • Başvurularınız incelenip değerlendirildikten sonra zoom takviminine işlenmekte olup, etkinliğin gerçekleşeği günün bir öncesinden gece saatlerinde lisans ataması yapılmaktadır.

  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından zoom toplantı linki gönderilmemektedir. Etkinliğin aşağıdaki yardım dökümanlarında belirtildiği şekilde planlanması gerekmektedir.

  • Ani gelişen etkinlikler için Google Meet veya Microsoft Teams tercih edilebilir.

  • Öğrenciler Zoom başvurusu yapamazlar.

Soru ve sorunlarınız için e-posta adresimiz: ekonferans@istanbul.edu.tr